مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-19اقتصادي

شناسایی 330 هزار خانه خالی جدید در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به استناد اطلاعات نتایج مرحله نخست تسریع در اجرایی سازی قانون مالیات بر خانه های خالی که از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرا شد، - با اجرای مرحله نخست طرح تسریع در اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی، 330 هزار واحد مسکن خالی جدید در کشور شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به استناد اطلاعات نتایج مرحله نخست تسریع در اجرایی سازی قانون مالیات بر خانه های خالی که از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرا شد، هیأت رسیدگی به 60 هزار واحد مسکونی خالی با اولویت مالکان دارای 20 خانه خالی به بالا، در سال 1400 تشکیل شد.

همچنین در سال 1401 بیش از 200 هزار واحد مسکونی خالی مطابق قانون توسط وزارت راه و شهرسازی شناسایی شد و این واحد های مسکونی به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

در محور شناسایی میدانی خانه های خالی در تهران 25 هزار خانه خالی در پایتخت شناسایی و 5 هزار واحد مسکونی به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده است.

در حوزه شناسایی میدانی خانه های خالی در شهر های جدید هشتگرد، پرند و پردیس نیز تا کنون 45 هزار واحد مسکونی خالی در سال 1402 شناسایی شده است.

قانون مالیات بر خانه های خالی اجرا می شودقانون مالیات بر خانه های خالی از سال 1395 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده، اما اثر مهمی بر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 330 هزار خانه خالی جدید در کشور

شناسایی 330 هزار خانه خالی جدید در کشور