مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 12:572023-06-17سياسي

در جلسه مدیریت بحران شهرستان آبیک چه گذشت؟


در جلسه مدیریت بحران شهرستان آبیک از لزوم تعیین زمین برای سایت اسکان اضطراری در زمان بلایای طبیعی و غیرطبیعی و ساماندهی بخشی از رودخانه زیاران و افزایش دمای هوا سخن به میان آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه مدیریت بحران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد.

حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک در این جلسه بر اختصاص مکان برای استقرار قایق بادی جمعیت هلال احمر از سوی مسئولان منابع امور آب در نقطه ای مناسب در رودخانه زیاران اظهار کرد: در خصوص بررسی وضعیت رودخانه زیاران با همکاری دستگاههای ذیربط، جلسه ویژه ای باید برگزار و مسائل این رودخانه باید پیگیری شود.

وی افزود: مسئولان منابع امور آب باید مصوبات شورای تامین شهرستان آبیک در خصوص ساماندهی رودخانه زیاران را پیگیری و اجرای مصوبات را استمرار بخشند و نسبت به نصب بنرهای هشداردهنده اقدام کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به بخشنامه وزارت کشور مبنی بر ایجاد سایت اسکان اضطراری در شهرستان آبیک در زمان وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی، با نظر کارشناسی مسئولان زمین لازم برای اسکان 2000 نفر  تعیین خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک اضافه کرد: جان مردم برای ما مهم است و مسئولان باید در راستای جلوگیری از غرق شدگی افراد گام های موثری بردارند و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه مدیریت بحران شهرستان آبیک چه گذشت؟

در جلسه مدیریت بحران شهرستان آبیک چه گذشت؟