مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 23:252023-06-16اجتماعي

آسیب های اجتماعی با فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان قابل حل است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: مخاطرات و آسیب های اجتماعی با فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان قابل حل است.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با اظهار کرد: بافت فرسوده به عنوان بخشی از کالبد و واقعیت محیط های شهری، همواره به عنوان یک تهدید بالقوه در حوزه ایمنی و سلامت شهروندان به ویژه در مواقع بروز حوادث و بحران های طبیعی مطرح بوده است.

وی بیان کرد: تهدیدات و آسیب های بافت فرسوده تنها محدود به خسارات جانی و مالی مرتبط با کالبد فضاهای فرسوده نبوده و افزایش پتانسیل آسیب های فرهنگی و اجتماعی را نیز در پی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: بدون شک برای رفع این معضل و بازآفرینی بافت های فرسوده، ارتباط دوسویه شهروندان و نهادهای مسئول، امری ضروری و حائز اهمیت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های مسئول نظیر شهرداری ها، ادارات راه و شهرسازی و … با پایبندی به ضوابط و دستورالعمل های بازآفرینی بافت های فرسوده و اولویت بخشی به این حوزه از یک سو و شهروندان نیز با پذیرش و مشارکت حداکثری در اجرای این طرح از سوی دیگر، دو مؤلفه اساسی و بنیادی در کسب نتایج موفق خواهند بود.

جابری انصاری گفت: آگاهی بخشی و فرهنگ سازی از طریق تولید محتواهای آموزشی جذاب و تأثیرگذار در خصوص آسیب ها و مخاطرات ایمنی، بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب های اجتماعی با فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان قابل حل است

آسیب های اجتماعی با فرهنگ سازی و جلب مشارکت شهروندان قابل حل است