مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-18اقتصادي

تشکیل 8 پرونده قاچاق چوب در ملایر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از تشکیل هشت پرونده قاچاق چوب و معرفی به مراجع قضایی در طول سال گذشته در سطح شهرستان خبر داد و مطرح کرد: - ایسنا/همدان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ملایر از تشکیل هشت پرونده قاچاق چوب و معرفی به مراجع قضایی در طول سال گذشته در سطح شهرستان خبر داد و مطرح کرد: سال گذشته 18 هزار تن و سه ماهه نخست امسال 6000 تن مجوز حمل چوب صادر شده است.

جواد زنگنه در گفت وگو با ایسنا، از بازدید 1500 کامیون حمل چوب در طول سال گذشته خبر داد و افزود: این بازدیدها در قالب 300 مأموریت و به طور میانگین بازدید روزانه از پنج کامیون حامل چوب انجام شده است.

زنگنه با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال نیز 400 بازدید در قالب 80 مأموریت انجام شده است، گفت: سال گذشته 12 مورد و سه ماهه نخست امسال نیز سه مورد ایست و بازرسی قاچاق چوب داشتیم.

وی با تأکید بر ممنوعیت قطع درختان در اراضی ملی و اینکه هیچ مجوزی در این زمینه صادر نمی شود، به بازدید روزانه نیروهای اداره منابع طبیعی از پنج تا شش کامیون حمل چوب در سطح شهرستان اشاره و مطرح کرد: مجوز حمل چوب با محدودیت های زمانی برای رسیدن به مقصد و مجوز قطع صادر می شود و اگر خلاف این باشد، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 پرونده قاچاق چوب در ملایر

تشکیل 8 پرونده قاچاق چوب در ملایر