مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:302023-06-20حوادث

این 6 کلاهبردار همه دهه هشتادی هستند!


رییس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند 16 تا 17 ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم 17 ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، نوجوانان تبهکار از بدافزار های آلوده برای دستبرد به حساب بانکی شهروندان استفاده می کردند.

 6 عضو یک باند گسترده کلاهبرداری که با ارسال بیش از 100 هزار پیامک در پوشش ابلاغیه دستگاه قضایی و سهام عدالت به حساب بانکی شهروندان دستبرد می زدند در حالی با تلاش کارشناسان فنی پلیس فتای مشهد دستگیر شدند که همه آن ها دانش آموزان یک مدرسه هستند.

فرمانده انتظامی مشهد روز گذشته با تشریح جزییات این ماجرای تاسف بار گفت: از مدتی قبل پرونده های کلاهبرداری از طریق دستبرد به حساب بانکی شهروندان روند صعودی به خود گرفت، به گونه ای که مرجوعه های قضایی زیادی به مراکز انتظامی سرازیر شد.

سرهنگ احمد نگهبان اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع و گسترش روزافزون این شیوه کلاهبرداری، گروهی تخصصی از کارشناسان پلیس فتای مشهد ماموریت یافتند تا کنکاش های اطلاعاتی خود را به تار و پود این ماجرای پر نقش و نگار گره بزنند و به ریشه یابی موضوع بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 6 کلاهبردار همه دهه هشتادی هستند!

این 6 کلاهبردار همه دهه هشتادی هستند!