مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-21سياسي

ممانعت از خروج غیرقانونی میلیاردی با ضبط 1000تن ماده معدنی سلستین در کویر طرود


رییس کل دادگستری استان سمنان در سفر به مناطق کویری شاهرود با صدور دستور ضبط 1000تن ماده معدنی سلستین به نفع بیت المال از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان از کشور جلوگیری کرد .

- محمدجعفر عبدالهی 31 خردادماه در حاشیه سفر به شاهرود اظهار کرد: صیانت از انفال و منابع طبیعی از وظایف دستگاه قضایی استان سمنان است و با نظارت مستمر حفظ این موضوع پیگیری می شود .

وی با اشاره به دریافت گزارش های مردمی در این ارتباط ادامه داد: گزارشاتی از وقوع برداشت های غیرمجاز از معادن منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود دریافت که همگی حاکی از خروج غیرقانونی میلیاردها تومان مواد معدنی ارزشمند توسط دلالان و افراد سودجو بوده است .

رییس دستگاه قضایی استان سمنان افزود: با انجام اقدامات امنیتی، انتظامی و اجرایی در خصوص شناسایی افراد حفار ، برداشت کننده و بهره بردار غیرقانونی و حتی انبارهای نگهداری و انباشت و خودروهای حامل انتقال ماده معدنی سلستین ، بسیج نهادهای مسئول رقم خورد .

عبدالهی در ادامه به اختیارات قانونی دستگاه های متولی در اجرای وظایف ذاتی شان اشاره و تصریح کرد: دادگستری کل استان سمنان با دعوت از معاونت عمرانی استانداری ، فرماندهی انتظامی و مدیران سازمان های صنعت ، معدن و تجارت ، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اتخاذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از خروج غیرقانونی میلیاردی با ضبط 1000تن ماده معدنی سلستین در کویر طرود

ممانعت از خروج غیرقانونی میلیاردی با ضبط 1000تن ماده معدنی سلستین در کویر طرود