مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-03پزشكي

56 کیلوگرم داروی فاسد دامپزشکی در نهاوند ضبط شد


56 کیلوگرم داروی تاریخ گذشته مربوط به امور دامپزشکی در نهاوند ضبط شد.

- میثم قیاسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در پی پایش داروخانه های دامپزشکی و مراکز پخش دارو در شهرستان نهاوند 56 کیلوگرم انواع داروهای تاریخ مصرف گذشته مربوط به دام شناسایی و توسط کارشناسان ضبط شد.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان نهاوند چهار مرکز مایه کوبی ، 10 واحد داروخانه دامپزشکی، سه شرکت پخش دارو و واکسن و 6 درمانگاه دامپزشکی فعالیت می کنند که در فروردین و اردیبهشن 45 بازدید مورد بازدید از آنها صورت گرفت.

رییس دامپزشکی نهاوند این اقدام را در راستای اجرای سیاست هاب دامپزشکی استان و با هدف بررسی تامین تا توزیع داروهای دامی و جلوگیری از قاچاق و توزیع بی رویه دارو دانست و افزود: نظارت بر حسن اجرای ضوابط و مقررات توزیع دارو و واکسن در داروخانه های دامپزشکی و شرکت های پخش، از برنامه های مستمر این اداره است.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم دامپزشکی حراست از حقوق مصرف کنندگان است از جمله نظارت بر تاریخ مصرف دارو ها و جلوگیری از ورود دارو های قاچاق و فاقد مجوز به چرخه توزیع دارو های دامی.

  قیاسی افزود: در این بازدید ها موارد مختلف فنی از جمله بررسی نسخه های دارویی، رعایت شرایط نگهداری دارو ها، چک کردن وضعیت انبار، دمای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

56 کیلوگرم داروی فاسد دامپزشکی در نهاوند ضبط شد

56 کیلوگرم داروی فاسد دامپزشکی در نهاوند ضبط شد