مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:442023-05-28بين الملل

پس از شکست سنگین در باخموت؛ زلنسکی اکنون به دنبال تحریم ایران است


رییس جمهور اوکراین در ادامه اتهام زنی ها و اقدامات ضد ایرانی خود، پیشنهاد اعمال تحریم های 50 ساله علیه جمهوری اسلامی ایران را به پارلمان کی یف ارائه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اتهام زنی ها و اقدامات ضد ایرانی کی یف، ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین پیشنهاد اعمال تحریم های 50 ساله علیه ایران را داده است.

این موضوع در پیش نویس قطعنامه ارائه شده به پارلمان اوکراین (رادا) مطرح شده است.

  بر اساس گزارش ها، در پیش نویس این قطعنامه که روی وبسایت پارلمان اوکراین قرار گرفته، این عبارت آمده است اجرای اقدامات ویژه اقتصادی بخش بندی شده و سایر اقدامات محدودکننده (تحریم ) جمهوری اسلامی ایران به مدت 50 سال .

زلنسکی، کمدینی که در کسوت ریاست جمهوری اوکراین حدود 20 درصد از خاک کشورش را از دست داده ایران را متهم به ارسال سلاح برای روسیه می کند.

آخرین منطقه ای که نیروهای اوکراینی با برجا گذاشتن ده ها هزار کشته از آن خارج شدند، شهر باخموت بود که اکنون آرتموفسک خوانده می شود.

  بر اساس گزارش ها، در صورت تصویب لایحه مزبور از سوی قانونگذران اوکراینی، فعالیت های تجاری این کشور با ایران به طور کامل ممنوع می شود و ترانزیت منابع، پروازها و حمل ونقل در خاک اوکراین متوقف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از شکست سنگین در باخموت؛ زلنسکی اکنون به دنبال تحریم ایران است

پس از شکست سنگین در باخموت؛ زلنسکی اکنون به دنبال تحریم ایران است