مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:002023-06-13ورزشي

اعزام 2 نماینده مازندرانی تیم ملی ایران به مسابقات المپیک


مشاور فرماندار ساری از اعزام دو نماینده مازندرانی تیم ملی ایران به مسابقات المپیک ویژه آلمان خبر داد.

- یاسین قاسمی در گفت و گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: دو نماینده مازندرانی تیم ملی ایران در مسابقات المپیک ویژه آلمان امروز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: خانم آرزو شهمیری در رشته بوچی و حامد تورانی در رشته اسکیت دو نماینده مازندران در تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران برای این رقابت ها هستند.

مشاور فرماندار ساری در حوزه معلولان خاطر نشان کرد: پیش از اعزام این ورزشکاران عادل عالیشان مدیرکل ورزش و جوانان با این دو نماینده اعزامی به مسابقات آلمان دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در این دیدار اسماعیلی مشاور استاندار مازندران در حوزه معلولان، اظهار کرد: نگاه ویژه مدیریت جدید ورزش و جوانان مازندران به ورزشکاران اوتیسم و کم توان ذهنی معطوف شود.

  وی افزود: این ورزشکاران نیازمند توجه ویژه ای جهت برخورداری از حمایت ها و تجهیزات مورد نیاز هستند و این مهم نیازمند حمایت از این ورزشکاران است.

مشاور استاندار مازندران با اشاره به امکانات محدود ورزشکاران معلول استان مازندران، گفت: ورزشکاران رشته اسکیت ما از داشتن یک سالن محروم هستند اما عازم مسابقات المپیک ویژه هستند، براساس قانون باید سالن های ورزشی در برخی ساعات در اختیار ورزشکاران اوتیسم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2 نماینده مازندرانی تیم ملی ایران به مسابقات المپیک

اعزام 2 نماینده مازندرانی تیم ملی ایران به مسابقات المپیک