مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-15سياسي

فعال شدن 52 منطقه نمونه گردشگری در مازندران


معاون عمرانی استاندار مازندران از فعال شدن 52 منطقه نمونه گردشگری دیگر در استان خبر داد و گفت: منطقه آذر رود لفور نیز برای طرح در هیات دولت و تصویب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سوادکوه، احمد توکلی در بازدید از مناطق سوادکوه شمالی در سفر استاندار و مدیران استانی به این شهرستان در بازدید از طرح های عمرانی و خدماتی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در مازندران، اظهار کرد: گردشگری موجب شتاب در توسعه اقتصادی و کارآفرینی استان خواهد بود.

وی افزود: با تاکید استاندار مازندران،در دستور کار معاونت عمرانی قرار دارد و مطالعه و شناسایی ظرفیت جدید استان انجام خواهد شد.

توکلی با اعلام اینکه در مازندران 122 منطقه نمونه گردشگری مصوب داریم که تاکنون 70 منطقه فعال شده است، خاطرنشان کرد: 52 منطقه دیگر نیز برای فعال سازی و جذب سرمایه گذار در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار مازندران فعال سازی مناطق نمونه گردشگری را نیازمند جذب سرمایه گذار دانست و تصریح کرد: دولت نیز متعهد است تا زیرساخت های نیاز مناطق نمونه گردشگری را مهیا کرده و در اختیار سرمایه گذاران قرار بدهد .

وی از ایجاد 250 فرصت شغلی در مناطق نمونه گردشگری مازندران خبر داد و تصریح کرد: حوزه گردشگری مازندران از فرصت بالایی جهت اشتغالزایی برخوردار است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال شدن 52 منطقه نمونه گردشگری در مازندران

فعال شدن 52 منطقه نمونه گردشگری در مازندران