مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:352023-05-30سياسي

اجرای 3هزار برنامه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فارس


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از سه هزار برنامه در فارس اجرایی می شود.

- شیراز- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره) بیش از سه هزار برنامه در فارس اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: 15 خرداد نقطه آغازین برای فعالیت های امام راحل (ره) در مسیر انقلاب بود و مردم با حمایت ویژه از امام خمینی (ره) مسیر انقلاب را دگرگون کردند.

وی ادامه داد: رفتاری که مردم در 15 خرداد داشتند آغاز فصلی برای مقابله با تصمیمات نادرست در کشور بود که منجر به پیروزی انقلاب شد.

ملک مکان افزود: جایگاه ویژه امام خمینی (ره) در میان آحاد مختلف مردم و ابعاد وجودی ایشان در صحنه های سیاسی جهان عاملی برای پیشرو بودن کشور در جهان است.

وی تاکید کرد: امام راحل تأثیر شگرفی بر رفتار و تفکرات جامعه ایران داشت و موجب شد فعالیت های اجتماعی مردم به سوی انقلاب اسلامی ایران سوق پیدا کند این در حالی است که ایشان نظرات ویژه ای در موضوعات مختلف همچون مسائل اقتصادی و اجتماعی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3هزار برنامه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فارس

اجرای 3هزار برنامه همزمان با سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فارس