مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-12اقتصادي

پاداش 20 برابری برای مشترکان کم مصرف برق در مازندران


مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه میزان پاداش دریافتی مشترکان کم مصرف استان در سال گذشته 50 میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال وزارت نیرو با 140 اقدام طرح پاداش به مشترکان کم مصرف را 20 برابر اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه میزان پاداش دریافتی مشترکان کم مصرف استان در سال گذشته 50 میلیارد تومان بوده است، گفت: امسال وزارت نیرو با 140 اقدام طرح پاداش به مشترکان کم مصرف را 20 برابر اعلام کرد.

سیدکاظم حسینی کارنامی امروز 22 خرداد ماه در جمع خبرنگاران با تاکید بر مدیریت مصرف برای گذر از پیک تابستان، اظهار کرد: به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش مصرف 2 هزار تومان به مشترکان اختصاص پیدا می کند که این پاداش با کمترین تغییرات در مصرف قابل دسترسی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه میزان پاداش دریافتی مشترکان کم مصرف استان در سال گذشته 50 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: 580 هزار مشترک توزیع برق مازندران از این پاداش بهره مند شدند.

این مسئول با اعلام اینکه شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و 560 هزار مشترک دارد که 75 درصد مشترکان خانگی بوده که 50 درصد انرژی را مصرف می کنند، افزود: 9 درصد مشترکان این شرکت بخش صنعتی هستند که 180 تا 200 مگاوات معادل 20 درصد کل برق را استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش 20 برابری برای مشترکان کم مصرف برق در مازندران

پاداش 20 برابری برای مشترکان کم مصرف برق در مازندران