مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 22:102023-06-14اقتصادي

اتاق اصناف میناب از قدیمی ترین اتاق های اصناف کشور است


مدیر جهاد کشاورزی میناب با بیان اینکه دومین اطاق اصناف کشور در شهرستان میناب راه اندازی شده است گفت: اولین اتاق اصناف در استان اصفهان و در شهرستان کاشان و دومین آن در استان هرمزگان و در شهرستان میناب تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ناصر نورزاد معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب امروز در دیدار با فرماندار ویژه این شهرستان به مناسب هفته جهاد کشاورزی گفت: در این هفته برنامه هایی را برای مجموعه این سازمان در شهرستان برنامه ریزی کردیم که در حال انجام آنها هستیم.

وی افزود: در اولین روز از این هفته به اتفاق کارکنان این مجموعه برای ادای احترام به مقام شهدا در گلزار شهدای این شهرستان برای غبار روبی و عطر افشانی حاضر شدیم و پس از آن به دیدار یکی از خانواده های شهید جهاد رفته تا از وی تقدیر و تجلیل شود.

نورزاد به اشاره به عملکرد این سازمان در سطح شهرستان در حوزه کشاورزی گفت: اقدامات شاخص انجام شده در سال 1401  در حوزه کشاورزی می توان به توسعه کشت های گلخانه ای اشاره کرد که از 64 هزار هکتار گلخانه موجود در سال 1400 توانستیم 10 هزار هکتار را به این سطح زیرکشت اضافه کنیم تا مجموع کشتهای گلخانه ای شهرستان به 74 هزار هکتار در سال 1401 و اکنون برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق اصناف میناب از قدیمی ترین اتاق های اصناف کشور است

اتاق اصناف میناب از قدیمی ترین اتاق های اصناف کشور است