مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:112023-05-29سياسي

صلح و امنیت پایدار جهانی فقط با حاکمیت توحید محقق می شود


عضو مجلس خبرگان رهبری، چالش اصلی انسان معاصر را مدیریت طاغوتی و ظالمانه بحران زا در جهان دانست و گفت: صلح و امنیت پایدار بر پایه عدالت، تنها در سایه حاکمیت توحید و کرامت انسان با مقیاس جهانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله عباس کعبی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی مهدویت که امروز در سالن مفید دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرهنگ انتظار را متحول کرد و فرهنگ انتظار انزواگرایانه، متحجرانه و منفعلانه را به فرهنگ انتظار فعال، روزآمد، الهام بخش، امیدآفرین و مسئولیت پذیرساز تبدیل کرد؛ فرهنگ انتظاری که از دل آن تحول و قدرت جهانی، حل مشکلات جهانی را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: ما معتقد هستیم صلح و امنیت پایدار بر پایه عدالت، تنها در سایه حاکمیت توحید و کرامت انسان با مقیاس جهانی محقق خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: ما همه موظف هستیم زمینه ظهور را فراهم کنیم، انتظار ظهور انتظار قدرت اسلام است و باید طوری اقدام کنیم که قدرت اسلام در عالم تحقق یابد.

کعبی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مناسبات ظالمانه گسترده ای بر جهان حاکم است و منشأ این ظلم، نظام استکبار و جهان سلطه است که بحران هایی برای بشریت ایجاد کرده است و چالش انسان معاصر بحران مدیریت جهانی است که طاغوتی و ظالمانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و امنیت پایدار جهانی فقط با حاکمیت توحید محقق می شود

صلح و امنیت پایدار جهانی فقط با حاکمیت توحید محقق می شود