مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 12:102023-06-21ورزشي

اکنون مربی خارجی برای فولاد طاعون است/ مدیران استقلال خوزستان خودزنی می کنند


اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید در باشگاه فولاد ضعف تصمیم گیری وجود دارد و هیات مدیره آن دچار دوگانگی شده است.

- ایسنا/خوزستان اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید در باشگاه فولاد ضعف تصمیم گیری وجود دارد و هیات مدیره آن دچار دوگانگی شده است.

سیاوش بختیاری زاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص بلاتکلیفی نیمکت فولاد در حالی که هنوز این باشگاه با علیرضا منصوریان قرارداد دارد اما گویا اختلافی برای ادامه همکاری با این مربی در هیات مدیره وجود دارد، اظهار کرد: من کاری به آقای منصوریان و کیفیت کار او یا اینکه قرار است باشگاه مربی خارجی بیاورد، ندارم ولی به نظرم با تعللی که صورت گرفته، در این برهه زمان آوردن مربی خارجی برای فولاد مثل طاعون است زیرا زمان را از دست داده است و مربی خارجی بدون هیچ شناختی از فوتبال خوزستان وارد فولاد می شود.

تیم ملی هم در کافا شرکت کرد اما فولاد هنوز سرمربی ندارد وی بیان کرد: تمام این مسائل به ضعف تصمیم گیری در باشگاه فولاد برمی گردد و اگر قرار بود مربی داخلی یا خارجی برای لیگ بیست و سوم کار خود را در فولاد شروع کند باید بلافاصله بعد از لیگ بیست و دوم تکلیف سرمربی مشخص می شد ولی متأسفانه مدت هاست لیگ بیست و دوم به پایان رسیده است و حتی جام حذفی هم قهرمان خود را شناخت و تیم ملی هم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون مربی خارجی برای فولاد طاعون است/ مدیران استقلال خوزستان خودزنی می کنند

اکنون مربی خارجی برای فولاد طاعون است/ مدیران استقلال خوزستان خودزنی می کنند