مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 16:452023-05-31ورزشي

احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط کاپیتان سابق سپاهان


معاون فرماندار نهاوند از احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، شهروز کیانی بعد از ظهر امروز در شورای ورزش با اشاره به طرح احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط مهدی کیانی کاپیتان سابق تیم های تراکتورسازی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر این مجموعه ورزشی در حال احداث است تمام ادارات در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و موانع موجود اجرای طرح را برطرف کنند.

وی افزود: اگرچه قانون تعیین کننده همه کارها و برنامه های اجرایی است اما مسئولین مربوطه به ویژه دستگاه های خدمات رسان می توانند در این زمینه انعطاف داشته و مشکلات موجود این طرح ورزشی را برطرف کنند.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه تکمیل  طرح چند میلیارد تومان هزینه در بر دارد که تمام آن از سوی این فوتبالیست لیگ برتری تامین می شود افزود: حال که این ورزشکار ارزنده شهرمان برای خدمت به مردم منطقه ورود پیدا کرده اگر نتوانیم مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم ممکن است سرمایه خود را به شهرستان دیگر ببرد و یا اینکه از ادامه کار منصرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط کاپیتان سابق سپاهان

احداث مجموعه ورزشی در روستای ملوسان توسط کاپیتان سابق سپاهان