سفر محصولات در پیکاپکدریافت رایگان نمونه محصول فرصت فوق العاده ای است تا پیش از پرداخت هرگونه هزینه ای، کالای مورد نظر را امتحان و از نقاط قوت و ضعف آن آگاه شویم. این موضوع برای کسب وکارهایی که به دنبال معرفی برند و محصولات خود هستند هم سودمند است، چرا که براساس آمارها، 52 درصد افراد پس از امتحان کردن نمونه محصول، نسخه کامل آن را می خرند و 42 درصد آن ها به برند جدید وفادار می شوند. این شیوه بازایابی محصولات که با نام سمپلینگ شناخته می شود، تاریخ طولانی مدتی در دنیای تجارت دارد و مورد استفاده بسیاری از برندها و تولیدکنندگان بوده است. سمپلینگ ارتباط و تعاملی خاص میان برند و مشتری ایجاد می کند و علاوه بر فراهم آوردن زمینه آشنایی هر چه بیشتر مخاطبان با یک برند و محصول، داده ها و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار کسب وکارها می گذارد. این اطلاعات و داده ها در شکل مدرن سمپلینگ که با کمک سرویس های آنلاین ارائه می شود، ظرفیت گسترده ای را در دسترس تولید کنندگان و برندها قرار می دهد تا به خوبی از نقاط قوت و ضعف محصول خود آگاه شوند و استراتژی فروش خود را براساس آن طراحی کنند. در گذشته به طور معمول سمپلینگ به شکل سنتی یا حضوری برگزار می شد که در این روش به دلیل نبود سازوکاری مشخص، بازخوردهای مخاطبان به خوبی گردآوری و تحلیل نمی شد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |