مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 16:052023-06-19اقتصادي

شناسایی 584 کودک کار و خیابان در خراسان رضوی طی سال گذشته


584 کودک کار و خیابان در سال 1401 شناسایی شدند که 40 درصد آنان از خدمات شبانه روزی و 60 درصد از خدمات روزانه بهره مند می شدند و در مجموع بیش از 14 هزار خدمت دریافت کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی گفت: 584 کودک کار و خیابان در سال 1401 شناسایی شدند که 40 درصد آنان از خدمات شبانه روزی و 60 درصد از خدمات روزانه بهره مند می شدند و در مجموع بیش از 14 هزار خدمت دریافت کردند.

  مسعود فیروزی امروز، 29 خرداد ماه، در نشستی با عنوان سیاست گذاری در مواجهه با کودکان کار و خیابان در شهر که در دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند کوه یخ است که بخشی از آن بیرون آب قرار دارد که آن را می بینیم و به آن می پردازیم اما از بخش بزرگتری که زیر آب قرار گرفته، غافل می شویم.

وی بیان کرد: صرف نظر از اینکه کودکان کار و خیابان ممکن است جامعه را دچار آسیب هایی کنند ولی این موضوع به قدری مهم است که هر حاکمیتی عزم خود را برای مدیریت آن جزم می کند.

باید توجه کرد که کودک کار و خیابان، کودک نمی ماند بلکه بزرگ می شود.

همچنین زمینه گسست کودک از خانواده وجود دارد.

فیروزی با بیان اینکه در جهان بیش از 160 میلیون کودک کار و خیابان زندگی می کنند، عنوان کرد: کودکان کار و خیابان بخش زیادی از زندگی خود را در خیابان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 584 کودک کار و خیابان در خراسان رضوی طی سال گذشته

شناسایی 584 کودک کار و خیابان در خراسان رضوی طی سال گذشته