مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-13اقتصادي

تخلیه و بارگیری همزمان 5 کشتی در مجتمع بندری کاسپین


به گفته معاون حوزه خزر منقطه آزاد انزلی، با ورود و پهلوگیری 4 شناور جنرال کارگو و یک کشتی تانکر در این مجتمع بندری مجموعا ظرفیت 15 هزارتن کالا به صورت همزمان در پنج اسکله بندر کاسپین در حال تخلیه و بارگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از منطقه آزاد انزلی، امین افقی معاون بندری و حوزه خزر سازمان منطقه آزاد انزلی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارگیری کشتی در بندر کاسپین اظهار کرد: با ورود و پهلوگیری 4 شناور جنرال کارگو و یک کشتی تانکر در این مجتمع بندری مجموعا ظرفیت 15 هزارتن کالا به صورت همزمان در پنج اسکله بندر کاسپین در حال تخلیه و بارگیری است.

  به گفته وی، با پهلوگیری، تخلیه و بارگیری همزمان 5 شناور تجاری در اسکله های مجتمع بندری کاسپین، ظرفیت جدیدی جهت صادرات، ترانزیت و واردات کالای اساسی و نهاده های تولید کشور با استفاده از مزیت های قانونی مناطق آزاد و تکمیل زیرساختهای لجستیکی و بندری ایجاد شده است.

  دبیر شورای لجستیک منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه یکی از برنامه ها و اهداف سازمان منطقه آزاد انزلی ورود به بازار های جدید و نیز جذب کالاهای متنوع است،گفت: بر همین اساس 5 شناور پهلوگرفته شده؛ شامل تانکر حامل روغن خام خوراکی، کانتینرهای وارده از مسیر کریدور چین – قزاقستان – ایران (بندرکاسپین)، کالای ترانزیتی، صادرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری همزمان 5 کشتی در مجتمع بندری کاسپین

تخلیه و بارگیری همزمان 5 کشتی در مجتمع بندری کاسپین