مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-09سياسي

کمترین کار برای جوانان شبانکاره ساخت شهرک صنعتی است


امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه راه اندازی یا تکمیل کارخانه های تولیدی و صنایع مختلف از نقاط مثبت دولت است، گفت: ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره کمترین کار برای جوانان تحصیل کرده و مستعد شبانکاره است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره در خطبه های نماز جمعه این هفته شبانکاره اظهار داشت: امید یکی از بزرگ ترین نعمت های الهی و محرک انسان برای رسیدن به آمالش است و نیز ملازم روانی زندگانی و رشد است که با احساس و آگاهی، همراه و تضمین کننده تکامل و پیشرفت جوامع بشری است.

  وی با بیان اینکه خبر افتخار آفرینی ناوگروه 86 ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر دور دنیا باعث عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از آن طرف باعث بهت و حیرت بیگانگان شد، افزود: ساخت و رونمایی از موشک فرا صوت فتّاح نیز خبری غرورآفرین بود که باعث ترس و وحشت اسراییل غاصب و بهت و حیرت دشمنان شده است و این عینیت بخشیدن به ایمان و امیدی است که حضرت آقا روحی له الفدا در سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب فرمودند.

  امام جمعه شبانکاره ادامه داد: سفرهای اثربخش و راه گشای خارجی و داخلی ریاست جمهور امید را به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ایران برگردانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمترین کار برای جوانان شبانکاره ساخت شهرک صنعتی است

کمترین کار برای جوانان شبانکاره ساخت شهرک صنعتی است