مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-21اقتصادي

نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور در پارس جنوبی راه اندازی شد


نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور با ظرفیت شش تخت در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل سازمان انتقال خون استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در آیین افتتاح نخستین مرکز انتقال خون صنعت کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: پالایشگاه ششم پارس جنوبی همسو با گسترش اقدامات کلیدی در حوزه مسئولیت های اجتماعی و پیاده سازی فرهنگ اهدای خون، نخستین مرکز انتقال خون صنعت کشور و مجتمع گاز پارس جنوبی را راه اندازی کرد.

علیرضا باستین افزود: فرهنگ اهدای خون در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک الگو و نماد در وزارت نفت و منطقه پارس جنوبی تبدیل شده است و بر همین اساس امروز در پالایشگاه ششم پارس جنوبی شاهد این دستاورد بزرگ و ارزشمند هستیم.

او اضافه کرد: پارسال بیش از 80 درصد کارکنان و متخصصان پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع گاز پارس جنوبی در فرهنگ اهدای خون مشارکت داشتند و در سه ماه نخست امسال نیز با استقرار بیش از 10 پایگاه سیار انتقال خون در پالایشگاه های سایت یک و دو مجتمع گاز پارس جنوبی این کار نیکوکارانه انجام شد.

باستین گفت: نخستین مرکز اهدای خون در سایت یک این مجموعه و پالایشگاه ششم با بهره مندی از 6 تخت و تجهیزات کامل خون گیری و کادر باتجربه و پرتلاش راه اندازی شده است و امید داریم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور در پارس جنوبی راه اندازی شد

نخستین مرکز اهدای خون صنعت کشور در پارس جنوبی راه اندازی شد