مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-14پزشكي

45 هزار خدمت پزشک خانواده روستایی در عسلویه ارائه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: بیش از 45 هزار و 748 خدمت در برنامه پزشک خانواده روستایی شهرستان عسلویه انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین شایسته نیا ظهر چهارشنبه در نشست کمیته اجرایی پزشک خانواده اظهار کرد: خوشبختانه در سطح شهرستان عسلویه در سال 1401 بیش از 45 هزار خدمت به شهروندان شهرستان عسلویه در زمینه پزشکی، مامایی و پرستاری انجام شده است.

شایسته نیا افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های این شهرستان نیاز به ارتقاء دارد اما تاکنون از کیفیت ارائه خدمات توسط تیم سلامت کاسته نشده و تمامی پرسنل با هدف بهداشت و درمان در سطح شهرستان ارائه خدمت می نمایند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح پزشک خانواده یک اصل در تأمین سلامت مردم در اهداف این سازمان است و با توجه به چالش هایی که دارد توانسته است رضایت اکثریت مردم را جلب و کاستی ها را رفع نماید.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه ادامه داد: جمعیت ثبت شده در سامانه سیب شهرستان عسلویه بیش از 58 هزار نفر را داراست که تمامی شهرهای تحت پوشش جمعیت زیر 20 هزارنفری را تحت پوشش قرار داده و در تمامی شهرها برنامه پزشک خانواده روستایی در حال اجرا است.

این مقام مسئول بیان کرد: نسخه نویسی الکترونیک و نظام ارجاع الکترونیک نیز کمک شایانی به رفع کمبودها ازجمله سردرگمی بیمار، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 هزار خدمت پزشک خانواده روستایی در عسلویه ارائه شد

45 هزار خدمت پزشک خانواده روستایی در عسلویه ارائه شد