مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-07ورزشي

تکلیف تیم های نیمه نهایی مشخص شد / نمایندگان ایران به جمع 4 تیم نرسیدند


چهار تیم الریان قطر، الکاظمه کویت، الدحیل قطر و النجمه بحرین به نیمه نهایی جام باشگاه های هندبال آسیا رسیدند و سپاهان و شاملی برای جایگاه پنجم و هفتم تلاش می کنند.

- ایسنا/اصفهان چهار تیم الریان قطر، الکاظمه کویت، الدحیل قطر و النجمه بحرین به نیمه نهایی جام باشگاه های هندبال آسیا رسیدند و سپاهان و شاملی برای جایگاه پنجم و هفتم تلاش می کنند.

مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های هندبال آسیا با پیروزی تیم های النجمه، الدحیل، الریان و الکویت به پایان رسید و سپاهان اصفهان و شهید شاملی کازرون به عنوان 2 نماینده هندبال ایران از رسیدن به جمع 4 تیم برتر باز ماندند.

به این ترتیب تیم های سپاهان و شاملی به ترتیب برای رسیدن به جایگاه پنجم و هفتم تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاهانی های میزبان پس از شکست غیرمنتظره الکاظمه کویت برابر الریان، احتمال صعود را از دست داد و از ساعت 17 روز جمعه (19 خرداد ماه) برابر الکویت برای رسیدن به عنوان پنجمی به میدان می روند.

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 23-29 از الدحیل قطر شکست خورد و ساعت 15 روز جمعه (19 خرداد ماه) برابر نماینده عمان برای عنوان هفتمی تلاش می کند.

همچنین در آخرین مرحله دیدارهای مرحله گروهی مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا 4 دیدار برگزار شد که طی آن تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله نیمه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف تیم های نیمه نهایی مشخص شد / نمایندگان ایران به جمع 4 تیم نرسیدند

تکلیف تیم های نیمه نهایی مشخص شد / نمایندگان ایران به جمع 4 تیم نرسیدند