مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-14سياسي

روند تولید موادمخدر در افغانستان افزایشی بوده است


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: منشأ اولیه موادمخدر کشور افغانستان است و در طول سال های اخیر میزان تولید موادمخدر در این کشور روند افزایشی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در نشست مقامات عالی و وزرای جمهوری اسلامی پاکستان و سازمان ملل متحد که در چارچوب ابتکار سه جانبه با حضور موادمخدر برگزار شد، اظهار کرد: این نشست به مدت دو روز در تهران تشکیل شد که مقامات مسؤول سازمان ملل متحد کشور پاکستان و مقامات جمهوری اسلامی ایران در آن حضور داشتند.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسات مشترک با سازمان ملل متحدد و جمهوری پاکستان تأکید کرد: بحث های کارشناسی در این جلسات مطرح شد که تأکید می شود منشأ اولیه موادمخدر کشور افغانستان است و در طول سال های اخیر میزان تولید موادمخدر در این کشور روند افزایشی داشته است و این زنگ خطری برای تمامی کشورهای دنیا و منطقه به شمار می آید که باید با آن مقابله کرد.

مؤمنی گفت: یکی از بحث های کارشناسی دیگر پلیس مبارزه موادمخدر ایران و پاکستان بود که این گفت وگوها صورت گرفت و به این نتیجه رسیدند که تمرکز اصلی بر موضوع کشت موادمخدر و کنترل آن در افغانستان باشد و باید این ابراز نگرانی را از افزایش میزان موادمخدر در این کشور داشته ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تولید موادمخدر در افغانستان افزایشی بوده است

روند تولید موادمخدر در افغانستان افزایشی بوده است