مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 18:062023-06-13سياسي

مهلت یک هفته ای استاندار تهران برای تشکیل کارگروه های تخصصی ساماندهی بازار تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه چاره اندیشی برای مخاطرات بازار تهران با تاکید بر لزوم ساماندهی معضلات پایتخت اظهار کرد: از گذشته جریان شکل گیری شهرها اقتصادمحور بوده و بازار تهران نیز بر این اساس به وجود آمده است، اگر یک کار اثرگذار در تهران انجام دهیم ساماندهی بازار است.

  وی افزود: ظرف یک هفته کارگروه تخصصی شکل گیرد و تلفیقی برای تجمیع و تلفیق پیشنهادات و اقدامات در حوزه مخاطرات بازار تشکیل شود.

استاندار تهران با بیان اینکه در وضعیت بازار با موارد امنیتی، عمرانی، ایمنی و خدماتی و حمل و نقل مواجه هستیم، عنوان کرد: توجه به تمام این موارد از اهمیت ویژه برخوردار است که در قالب یک گروه مشاور و ارائه طرح نهایی باید مورد بررسی  ویژه قرار بگیرد.

  فخاری سپس با اشاره به اینکه در حوزه استانداری موافق این هستیم که سازه های دارای استحکام حفظ شوند، ادامه داد: باید تغییر کاربری هایی در حوزه بناهای بازار داشته باشیم چرا که در وضعیت فعلی، تمام مراحل اعم از توزیع، تولید و نگهداری در این مکان انجام می شود که صحیح نیست.

  وی تصریح کرد: وضعیت فعلی بازار امروز جوابگوی حجم فعالیت و ترددها و جمعیت های کنونی نیست و در این حوزه نیازمند بازنگری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت یک هفته ای استاندار تهران برای تشکیل کارگروه های تخصصی ساماندهی بازار تهران

مهلت یک هفته ای استاندار تهران برای تشکیل کارگروه های تخصصی ساماندهی بازار تهران