مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-01پزشكي

ساخت سه مرکز درمانی توسط نیکوکاران سلامت در منطقه کاشان


رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی سه مرکز بهداشتی و درمانی در راوند، قهرود و جاده مرق – سادیان با مشارکت نیکوکاران سلامت خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی سه مرکز بهداشتی و درمانی در راوند، قهرود و جاده مرق – سادیان با مشارکت نیکوکاران سلامت خبر داد.

علیرضا مفرح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز درمان بستر منطقه راوند در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع بعد از جانمایی دقیق و واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی به دانشگاه علوم پزشکی توسط نیکوکاران حوزه سلامت ساخته خواهد شد.

وی افزود: طبق دسته بندی و تعریف وزارت بهداشت، مرکز درمان بستر مرکزی با امکانات کافی جهت بستری موقت بیماران و اعزام سریع آنان به بیمارستان است که در مناطقی با جمعیت کم ساخته می شود.

وی تصریح کرد: افزایش بهداشت و سلامت شهروندان، فراهم کردن امکانات تشخیصی و درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور، توزیع متعادل خدمات درمانی و کاهش مراجعان به بیمارستان از جمله اهداف راه اندازی مرکز درمان بستر است.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: ساخت پایگاه های اورژانس، یکی از ضروری ترین مراکز ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سه مرکز درمانی توسط نیکوکاران سلامت در منطقه کاشان

ساخت سه مرکز درمانی توسط نیکوکاران سلامت در منطقه کاشان