مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-03سياسي

خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)


معاون امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت رایگان 216 دستگاه ون برای خدمت رسانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

- خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معاون امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از فعالیت رایگان 216 دستگاه ون برای خدمت رسانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی دربانی در این باره گفت: بر اساس دستورالعمل اجرایی مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که در روز یکشنبه 14 خرداد 1402 برگزار خواهد شد سازمان تاکسیرانی در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان در 2 محور توسط 216 دستگاه ون سرویس رسانی رایگان ارائه می دهد.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران در ادامه گفت: ون های اعزامی از ابتدای مراسم تا اتمام آن در دو محور، از میدان بصیرت و افراسیابی (قطعات جدید) تا باب الشهداء و محور دوم از ابتدای خیابان علامه عسگری شرق تا درب ورودی حرم به صورت رفت و برگشت به شهروندان و زائران خدمات رسانی می کنند.

بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، دربانی در خاتمه گفت: از تعداد 216 خودروی ون تعداد 10 خودروی ون در اختیار شهر سالم و6 ون برای میهمانان ویژه در محوطه حرم مطهر آماده خدمت رسانی هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره)