مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-13اجتماعي

مزاحمت های ترافیکی، جرایم و کروکی تصادفات مهمترین درخواست های مردمی در مرکز 197


رییس پلیس راهور فراجا از برقراری 60 مورد تماس تلفنی و مراجعه حضوری 300 نفر از شهروندان به مرکز 197 خبر داد و گفت: مزاحمت های ترافیکی، جرایم و کروکی تصادفات مهمترین درخواست های مردمی در این مرکز بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سیدکمال هادیان فر رییس پلیس راهور فراجا امروز صبح در مرکز 197 حضور یافت و به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی سؤالات شهروندان بود.

رییس پلیس راهور فراجا در حاشیه حضور در مرکز 197 در جمع خبرنگاران به برقراری 60 مورد تماس تلفنی و مراجعه حضوری 300 نفر از شهروندان اشاره و اظهار داشت: عمده موضوعات مطرح شده شهروندان تقدیر و تشکر از عملکرد مأموران پلیس راهور و کاهش فرآیندهای طولانی در خدمت رسانی به مردم بود.

سردار هادیان فر تصریح کرد: موارد مرتبط با موضوعات و مزاحمت های ترافیکی، مراجعات و پیگیری مالک و مدیر و مربی آموزشگاه های رانندگی برای ایجاد و توسعه آموزشگاه، بحث جرایم و اعتراض به کروکی تصادفات و .

از جمله مهمترین موارد مطرح شده است.

وی گفت: به همکاران در دفتر و بازرسی ابلاغ کردیم که موضوعات مطرح شده به صورت تلفنی و حضوری پیگیری شود تا کار حتما انجام شود.

رییس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: حقیقتا امروز کسی را ندیدیم به پلیس راهور منتقد باشد؛ در واقع بعضی خواهان برخورد جدی تر پلیس با برخی تخلفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزاحمت های ترافیکی، جرایم و کروکی تصادفات مهمترین درخواست های مردمی در مرکز 197

مزاحمت های ترافیکی، جرایم و کروکی تصادفات مهمترین درخواست های مردمی در مرکز 197