مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-06اقتصادي

جایگاه های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند


میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد نسبت به قبل حدود 10 برابر شده است و روند افزایشی ادامه دارد و مردم توجه داشته باشند که از ابتدای مرداد، - رضا نواز سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها اظهار داشت: استقبال مردم از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری بنزین آزاد کم نظیر بوده است و مردم در دو ماه گذشته به خصوص در کلانشهرها همکاری خوبی برای اجرای قانون بودجه 1402 مبنی بر ساماندهی کارت سوخت جایگاه ها داشته اند.

وی اظهار داشت: هم اکنون میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد نسبت به قبل از اجرای طرح حدود 10 برابر شده است و روند افزایشی ادامه دارد.

نواز افزود: با توجه به اینکه طبق قانون بودجه باید تا شهریور امسال، میزان استفاده از کارت سوخت شخصی به 90 درصد برسد و با توجه به مدلی که دولت در اجرای این قانون در پیش گرفته است، به نظر می رسد تا مردادماه امسال برای هر جایگاه تنها یک کارت سوخت برای بنزین آزاد وجود داشته باشد.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: تاکنون همکاری پرسنل جایگاه ها و مردم برای اجرای این طرح ایثارگرانه بوده است تا مردم آگاهی یابند که ضروری است از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد استفاده کنند، زیرا کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند

جایگاه های بنزین از ابتدای مرداد فقط یک کارت سوخت دارند