مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:352023-06-12اجتماعي

افتتاح سه خانه محیط زیست در ادارات کهگیلویه


همزمان با فرا رسیدن هفته محیط زیست سه خانه محیط زیست در شهر دهدشت با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مدیران شهرستانی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، طی مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست و با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران سه خانه محیط زیست شهر دهدشت با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، امور کتابخانه ها و هلال احمر افتتاح شد.

فرماندار کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست و لزوم توجه همه دستگاه ها به این مهم گفت: طبق قانون، توجه به محیط زیست یک وظیفه همگانی است و همه باید در حفاظت از محیط زیست به عنوان بستر توسعه پایدار و ارتقا ان توجه ویژه داشته باشیم.

  موسوی با اشاره به اهمیت آموزش ها در این خصوص اظهار کرد: باید آگاهی های لازم در زمینه حفاظت از محیط زیست به جامعه ارائه شود تا در آینده محیط زیستی سالم و به دور از هرگونه آلودگی داشته باشیم.

  وی تصریح کرد: همه ارگان ها و نهادهای مسئول آموزش و فرهنگ درکشور درحوزه و حدود خود با استناد به قانون در قبال آموزش محیط زیست مسئول هستند.

موسوی گفت: ظرفیت سازمان های دولتی و غیردولتی و  تشکل های مردم نهاد مجرای خوبی برای آگاه سازی و مشارکت شهروندان است و آن ها می توانند در قالب خانه های محیط زیست کمک های شایانی به مشارکت مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سه خانه محیط زیست در ادارات کهگیلویه

افتتاح سه خانه محیط زیست در ادارات کهگیلویه