مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-01اجتماعي

خسارت تگرگ بهاری به باغات و مزارع در استان زنجان


مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: در پی بارش های روز گذشته متاسفانه به باغات و بخش زراعت خسارت وارد شده است که کارشناسان امر از امروز در حال ارزیابی خسارت وارده هستند.

- صفی الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بارش های رگباری  روز گذشته که به همراه تگرگ و رعد و برق رخ داد، اظهار داشت: متاسفانه در پی این بارش ها به باغات و بخش زراعت خسارت وارد شده است که کارشناسان امر از امروز در حال ارزیابی خسارت های وارده هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با بیان اینکه با توجه به شدت بارش در روستا های زنجان رود و در بخش چورزق شهرستان طارم باغات و مزارع آسیب دیده است، گفت: همچنین راه های روستایی و شانه های خاکی به دلیل بارش شدید دچار آبگرفتگی شده بودند که در حال حاضر تردد در مناطق ذکر شده امکان پذیر است و مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیشتر چاه های روستا های اندآباد و سفلی به دلیل سیلابی شدن مسدود شده است، گفت: لحظاتی هم جاده ترانزیت در سراهی ماهنشان به دلیل بالا آمدگی آب مسدود شد که با  همکاری دستگاه های خدمات رسان مشکل بوجود آمده برطرف شده است.

کرامتی همچنین به محبوس شدن سه نفر در یکی از خانه باغ های شهر نیک پی خبر داد و افزود: تیم های آتش نشانی شهر نیک پی به موقع در محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت تگرگ بهاری به باغات و مزارع در استان زنجان

خسارت تگرگ بهاری به باغات و مزارع در استان زنجان