مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:022023-05-28سياسي

نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه مریم استان قم برپا شد


دومین نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه های عمومی، به میزبانی کتابخانه عمومی مریم ویژه بانوان توانمند با استقبال مردم و برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه صاحبان مشاغل خانگی برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در راستای برگزاری دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی با عنوان کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک در 25 و 26 مهرماه 1402 به میزبانی شهر مشهد، دومین نمایشگاه کسب و کار های کوچک در کتابخانه های عمومی استان قم، به میزبانی کتابخانه عمومی مریم ویژه بانوان توانمند با استقبال مردم و برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه صاحبان مشاغل خانگی برگزار شد.

همچنین با همکاری بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) و گروه جهادی شهیدان خبازنو، در حاشیه این نمایشگاه، دوکارگاه آموزشی قیمت گذاری محصول و آموزش اپلیکیشن کسب و کار و غرفه داری برای تولیدکنندگان و فروشندگان با تدریس ابراهیم کاهدی، رییس کانون اسلامی مهندسین استان قم و حیدر خلیلی، مشاور کسب و کار و نویسنده کتاب من هدفمند برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای کوچک ویژه کودکان تولید کننده صنایع دستی با هدف ایجاد انگیزه و آموزش کارآفرینی و برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه مریم استان قم برپا شد

نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه مریم استان قم برپا شد