مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-01سياسي

3 عرصه ماموریتی مسؤول دفتر آیت الله فلاحتی


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به 3 عرصه ماموریتی مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه گفت: عرصه مدیران اجرایی، مراجعات مردمی و امور داخلی دفتر در واقع 3 عرصه ماموریتی مسؤول دفتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم تکریم و معارفه حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی به عنوان رییس جدید دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان و تقدیر از زحمات حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر جهانی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) مبنی بر اینکه دنیا شیرینی و تلخی اش رویایی بیش نیست و بیداری و آگاهی واقعی در آخرت است ، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در بخشی از وصیت نامه خود فرمودند با دلی آرام و قلبی مطمئن شما را ترک می کنم.

  وی با بیان اینکه هر کدام از ما با فرازها و نشیب های زندگی روبه رو بوده ایم اما در هر جایگاهی که باشیم، از دنیا خواهیم رفت، گفت: به فرموده امام حسین (ع)، بیداری واقعی در آخرت است و باید در آنجا رستگار شد.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از تلاش ها و زحمات حجت الاسلام علی اصغر جهانی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: از زحمات سایر مدیران استان هم تشکر می کنیم؛ از زحمات شان راضی هستیم اما قانع نیستیم و نسبت به کار خودمان هم نباید قانع باشیم بلکه همه باید برای ترقی تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 عرصه ماموریتی مسؤول دفتر آیت الله فلاحتی

3 عرصه ماموریتی مسؤول دفتر آیت الله فلاحتی