مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-20اقتصادي

فرصتی طلایی برای بهره مندی بدهکاران پرونده های اجرایی از معافیت


معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد استان یزد از فرصتی طلایی و استثنایی برای بدهکاران پرونده های اجرایی از طریق مراجعه به واحد اجرای اسناد رسمی خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد استان یزد از فرصتی طلایی و استثنایی برای بدهکاران پرونده های اجرایی از طریق مراجعه به واحد اجرای اسناد رسمی خبر داد.

محسن صحرایی در این خصوص اظهار کرد: واحد اجرای اسناد رسمی اداره کل ثبت اسناد و املاک واحدی شبه قضایی است که در آن مفاد اسناد رسمی بدون نیاز به رای مرجع قضایی قابلیت اجرایی دارد.

وی افزود: در این مجموعه مهمترین پرونده های تشکیلی، پرونده های وصول مطالبات بانک ها و وصول مهریه و چک و غیره بررسی و منجر به اجرای حکم می شود.

معاون اداره کل ثبت اسناد استان خاطرنشان کرد: به موجب ماده 131 قانون ثبت ، بدهکار موظف است علاوه بر پرداخت دیون و بدهی خود نیم عشر دولتی و حق حراج را به ادارات ثبت واریز نماید که بند پ ماده 117 قانون برنامه پنجساله ششم توسعه استثنایی بر این قانون آورده شده که در صورتی که بدهکار و بستانکار به توافق برسند و پرونده مختومه شود بدهکار از پرداخت هزینه های دولتی معاف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد یزد، صحرایی یادآور شد: نظر به اینکه برنامه هفتم توسعه مراحل نهایی تصویب خود را در مجلس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصتی طلایی برای بهره مندی بدهکاران پرونده های اجرایی از معافیت

فرصتی طلایی برای بهره مندی بدهکاران پرونده های اجرایی از معافیت