مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 12:452023-06-14سياسي

به توسعه کشت گیاهان کم آب بر نیاز داریم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به توسعه کشت گیاهان کم آب بر احتیاج داریم، از مسئولین جهاد کشاورزی استان خواست تا روی خشکه کاری پژوهش کنند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه به توسعه کشت گیاهان کم آب بر احتیاج داریم، از مسئولین جهاد کشاورزی استان خواست تا روی خشکه کاری پژوهش کنند.

آیت الله مصطفی علما، امروز(24 خرداد) در نشست با مدیران جهاد کشاورزی استان، با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی در دنیا، گفت: در شرایطی که در دنیا حرف برای گفتن داریم، نباید برای تامین گندم و برنج و دیگر محصولات کشاورزی دستمان به سوی دیگر کشورها دراز باشد.

وی افزود: خودکفایی در زمینه تامین محصولات کشاورزی همت و ابتکار عمل مجموعه جهاد کشاورزی را می طلبد و باید این امر را محقق کنیم.

آیت الله علما سپس با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه در زمینه کشاورزی، گفت: استان کرمانشاه در زمینه تولید بسیاری محصولات کشاورزی حرف برای گفتن دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی کرمانشاه نیاز به کار جهادی دارد، افزود: همین که بخش اعظمی از 900 هزار هکتار اراضی زراعی استان دیم است، یک محرومیت بزرگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به توسعه کشت گیاهان کم آب بر نیاز داریم

به توسعه کشت گیاهان کم آب بر نیاز داریم