مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-15سياسي

بازنگری قوه قضاییه در زمینه ثبت اختراعات


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تأکید بر اینکه در زمینه ثبت اختراعات، بازنگری هایی صورت گرفته است، گفت: معاونت پیشگیری نیز در این زمینه همکاری های خوبی با سازمان ثبت دارند تا به توسعه شرکت های دانش بنیان کمک شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، اصغر جهانگیر؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه بازدید از نمایشگاه آبادیران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از بخش های مهم قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است، اظهار کرد: ثبت شرکت ها و اختراعات در این بخش صورت می گیرد و با برنامه ریزی هایی که دستگاه قضایی انجام داده است، تلاش می شود که روند ثبت اختراعات از طریق برنامه های تحولی، تسهیل شود.

وی ادامه داد: از این طریق هم ایده های جدید شرکت های دانش بنیان به موقع به ثبت می رسند و هم اینکه از سرقت های علمی رخ جلوگیری شود.

در گذشته نگرانی هایی در این زمینه وجود داشتند که ایده های نوین به موقع به ثبت نمی رسند و در نتیجه بعضاً با سرقت های علمی مواجه بودیم.

جهانگیر با تأکید بر اینکه در زمینه ثبت اختراعات، بازنگری هایی صورت گرفته است، یادآور شد: معاونت پیشگیری نیز در این زمینه همکاری های خوبی با سازمان ثبت دارند تا به توسعه شرکت های دانش بنیان کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری قوه قضاییه در زمینه ثبت اختراعات

بازنگری قوه قضاییه در زمینه ثبت اختراعات