مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-19سياسي

الحوثی: لابی صهیونیست و غرب، به دنبال فاسد کردن بشریت هستند


رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد که لابی یهودی و صهیونیست، ارزشها، فطرت و اخلاق انسانی را هدف قرار داده و به همراه غرب تمام امکانات خود را به کار گرفته است تا نفس بشریت را فاسد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن بعد از ظهر امروز دوشنبه (29 خرداد) به مناسبت حلول ماه ذی الحجه، پیامی صادر کرد و این ماه را زمان مناسبی برای تزکیه نفس انسانی برشمرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد، لابی یهودی و صهیونیست، ارزشها، فطرت و اخلاق انسانی را به صورت کلی هدف قرار داده است و به همراه غربِ کافر تمام امکانات خود را به کار گرفته است تا نفس بشریت را فاسد کند.

وی با بیان اینکه هدف لابی صهیونیست و غرب، تسهیل سیطره بر مردم و به بردگی کشاندن آنان است، تصریح کرد: آمریکا پرچمدار فساد و پستی است و به صورت بسیار وقیحانه ای آن را به دوش می کشد.

رهبر انصارالله با اشاره به اینکه جو بایدن رییس جمهور آمریکا، ترویج کننده همجنسگرایی است، تأکید کرد، بایدن در تلاش است به همجنسگرایی عمومیت ببخشد و از نظر سیاسی و حقوقی از آن حمایت می کند و قصد دارد آن را به سایر کشورهای تحمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحوثی: لابی صهیونیست و غرب، به دنبال فاسد کردن بشریت هستند

الحوثی: لابی صهیونیست و غرب، به دنبال فاسد کردن بشریت هستند