مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 00:402023-06-16بين الملل

توافق احتمالی آمریکا و ایران نتیجه اشتباهات نتانیاهو است


نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که ایهود باراک ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای درباره توافق ایران و آمریکا واکنش نشان داده و نسبت به چنین توافقی ابراز نگرانی کرده است.

در همین ارتباط، ایهود باراک که سابقه نخست وزیری و وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز در کارنامه کاری خود دارد، گفته است: تفاهمات آمریکا و ایران نگران کننده است و نتیجه اشتباهات بسیار سخت نتانیاهو است.

این در حالی است که شامگاه جمعه، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا گزارش ها مبنی بر نزدیک بودن واشنگتن و تهران به توافق هایی درباره محدود کردن برنامه هسته ای ایران و آزادی شهروندان آمریکایی بازداشت شده در این کشور را رد کرد.

بلینکن در پاسخ به سوالی درباره مذاکرات غیرمستقیم از طریق عمان، گفت: در رابطه با ایران، برخی از گزارش هایی که در مورد توافق در مورد مسائل هسته ای یا در مورد بازداشت شدگان دیده ایم، دقیق نیستند و صحت ندارند.

روز دوشنبه برخی منابع گفته بودند که ایران مذاکرات غیرمستقیم با ایالات متحده را از طریق سلطان نشین عمان انجام می دهد و موضوعات هسته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق احتمالی آمریکا و ایران نتیجه اشتباهات نتانیاهو است

توافق احتمالی آمریکا و ایران نتیجه اشتباهات نتانیاهو است