مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-17حوادث

کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله میلیاردی عینک های خارجی قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید مدنی و همچنین کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد از کشف محموله میلیاردی عینک های خارجی قاچاق در ایستگاه بازرسی شهید مدنی و همچنین کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این استان خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد در خصوص کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی یزد هنگام انجام وظایف ذاتی خود، یک دستگاه خودرو سواری پژو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی انجام شده از این خوردرو، 888 عدد عینک خارجی فاقد مجوز گمرکی و قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که متهم قصد انتقال این محموله از جنوب کشور به تهران را داشت، اظهار کرد: کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را بیش 44 میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف لندکروز میلیاردی در بافق سردار بهدانی فرد ضمن اعلام خبر کشف یک دستگاه خودروی قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این پلیس نیز گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق در راستای ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق در یزد

کشف محموله میلیاردی عینک قاچاق در یزد