مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 00:052023-06-13سياسي

سیاست های جدید فراجا از تنش زدایی در مرزها تا ارتقای امنیت اجتماعی


سخنگوی پلیس آخرین برنامه های فرماندهی کل انتظامی کشور در راستای ارتقای امنیت، کاهش جرایم و آسیب ها را تشریح کرد.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس ـ مریم عرب انصاری: چندی پیش خبرگزاری فارس میزبان سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور بود.

سرداری که بیشتر مردم وی را با ناجی هنر و آثار فاخر تلویزیونی و سینمایی می شناسند؛ چرا که در دوران قبلی که معاونت اجتماعی و سخنگویی پلیس را عهده دار بود تولیدات سینمایی و تلویزیونی پلیس به شدت افزایش یافت و این امر با اقبال مردم همراه بود.

آخرین وضعیت مأموریت های پلیس در دوران فرماندهی سردار رادان از جمله برخورد سرقت، جمع آوری معتادان متجاهر، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و طرح جدید عفاف و حجاب_ که در اصل برخورد با کشف حجاب در واحدهای صنفی، معابر و خودروها را به خود اختصاص داده است_ و همچنین وضعیت مرزها، مهمترین موارد و سؤالات خبرگزاری فارس از سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور بود.

مشروح این گفت وگو را بخوانید: * برقراری امنیت و کاهش جرایم در دستورکار پلیس  ** سردار رادان در آغاز فرماندهی خود از پاسخگویی به دغدغه های مردم خبر دادند؛ مهمترین دغدغه های مردم از نگاه پلیس کدامند و فراجا چه برنامه و اولویت هایی را در دستور کار دارد؟ محوریت اهداف فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های جدید فراجا از تنش زدایی در مرزها تا ارتقای امنیت اجتماعی

سیاست های جدید فراجا از تنش زدایی در مرزها تا ارتقای امنیت اجتماعی