مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:352023-05-31اقتصادي

در حال تهیه اسناد حکم توقیفی مالک کارخانه کیوان هستیم


معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در حال تهیه اسناد حکم توقیفی مالک کارخانه کیوان هستیم، گفت: برای اینکه مالک کارخانه کیوان خلع ید شود باید اسناد حکم توقیفی به هیأت حمایت از صنایع ارسال شود.

- ایسنا/همدان معاون صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه در حال تهیه اسناد حکم توقیفی مالک کارخانه کیوان هستیم، گفت: برای اینکه مالک کارخانه کیوان خلع ید شود باید اسناد حکم توقیفی به هیأت حمایت از صنایع ارسال شود.

حمید بهزادی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در هیأت حمایت از صنایع پنج مورد برای خلع ید مالکان صنایع وجود دارد که براساس قانون اگر یکی از شروط پنج گانه را داشته باشد امکان خلع ید مالک شرکت وجود دارد که بر این اساس مدیریت شرکت از بخش خصوصی به دولت داده می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه کارخانه کیوان در بخش خصوصی است، باید حکم توقیف اموالی که از سوی نهادی صادر شده را به تهران بفرستیم تا مشمول حمایت از صنایع شود.

بهزادی با بیان اینکه پس از خلع ید مدیر شرکت کیوان، مدیر جدید از سوی دولت انتخاب خواهد شد، افزود: از طرفی موضوع واگذاری این شرکت به بخش خصوصی طبق اصل 90 قانون در حال رسیدگی است و اگر در این زمینه نیز نحوه واگذاری به شکل قانونی نبوده باشد، ابطال و به دولت واگذار خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال تهیه اسناد حکم توقیفی مالک کارخانه کیوان هستیم

در حال تهیه اسناد حکم توقیفی مالک کارخانه کیوان هستیم