مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-12دانش

آخرین وضعیت سند اسلامی شدن دانشگاه ها از زبان دبیر شورای انقلاب فرهنگی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها با جدیت از سوی وزیر علوم و اعضا دنبال می شود، گفت: به نظر می رسد که گفتمان سازی لازم درباره این سند صورت نگرفته است چرا که بسیاری از رؤسای دانشگاه ها از وجود آن بی اطلاع هستند.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه ها با جدیت از سوی وزیر علوم و اعضا دنبال می شود، گفت: به نظر می رسد که گفتمان سازی لازم درباره این سند صورت نگرفته است چرا که بسیاری از رؤسای دانشگاه ها از وجود آن بی اطلاع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه شورای مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به آغاز روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور اظهار کرد: نقشه جامع علمی کشور 13 سال پیش نوشته شده و نیاز است که براساس تأکیدات مقام معظم رهبری به روزرسانی شود.

وی افزود: روزآمدسازی نقشه علمی در ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می شود و لازم است که در نسخه جدید به رتبه علمی کشور و ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه توجه ویژه شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به انتقاد برخی درخصوص توجه به مقاله گفت: بحث در این زمینه مغاطله است و اشکالاتی که مطرح می شود دقیق نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت سند اسلامی شدن دانشگاه ها از زبان دبیر شورای انقلاب فرهنگی

آخرین وضعیت سند اسلامی شدن دانشگاه ها از زبان دبیر شورای انقلاب فرهنگی