مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:402023-05-31پزشكي

سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با راد گستر نوین


در ادامه انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم و مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، افزایش کیفیت آب آشامیدنی یکی از دغدغه های بسیار مهم افراد جامعه است.

از آن جایی که در بسیاری از شهرها آب آشامیدنی کیفیت خوبی ندارد و آلاینده های درون آن بسیار برای بدن مضر است تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین روش برای خلاص شدن از آب آلوده و دستیابی به آب خالص و بهداشتی است.

مهم ترین بخش این دستگاه ها فیلترهای تصفیه است که نقش از بین بردن مواد مضر آب را ایفا می کنند، فیلترهای تصفیه آب است که وظیفه ی از بین بردن آلاینده های موجود در آب را دارند.

ما در این مقاله انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم و مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی در یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای اسمز معکوس از 6 فیلتر برای حذف آلاینده های آب استفاده می شود که 3 فیلتر پایینی دستگه فیلترهای پیش تصفیه نامیده می شوند و 3 فیلتر نیز در بالای دستگاه قرار می گیرد در این جا به ترتیب مراحل تصفیه را توضیح می دهیم.

فیلترهای پایین دستگاه: فیلتر پروپیلن: فیلتر الیافی یا پروپیلن در مرحله ی اول تصفیه آب رسوبات و گل و لای آب را از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با راد گستر نوین

سرویس و تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی با راد گستر نوین