مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-12سياسي

تولیدات صنایع دستی اردبیل سلامت و اخلاق محور است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تولیدات صنایع دستی استان اردبیل با تنوع خاص حکایت از سلامت محوری و اخلاق مداری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا قاسمیان ظهر دوشنبه در نشست فعالان صنایع دستی و افتتاح موزه صنایع دستی اردبیل اظهار کرد: هنرمندان توانمند و سختکوش در تولید صنایع دستی با خلاقیت و ابتکار خاص ورود پیدا کردند و تلاششان بر این است تا نبوغ خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: در این استان بیش از 60 هزار خانواده در کنار هم تولید محصولات صنایع دستی را با تنوع و گونه های خاص انجام می دهند که قطعاً عرضه این محصولات در سطح ملی و جهانی برندی برای این استان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ما از دیروز شاهد حضور رییس شورای جهانی صنایع دستی و معاون صنایع دستی وزیر میراث فرهنگی هستیم که در این استان با توجه به نامگذاری اردبیل به عنوان پایتخت 2023 تلاش می کنند تا توانمندی های حوزه صنایع دستی را مورد بررسی و بازدید قرار دهند.

قاسمیان به برگزاری جشنواره گلیم در عنبران نیز اشاره کرد و افزود: در کنار تنوع تولید محصولات صنایع دستی، 2 شهر عنبران و اصلاندوز به عنوان شهرهای ملی صنایع دستی در گلیم و ورنی معرفی شده و سعی ما بر این است تا اردبیل را به عنوان شهر جهانی صنایع دستی در سطح ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات صنایع دستی اردبیل سلامت و اخلاق محور است

تولیدات صنایع دستی اردبیل سلامت و اخلاق محور است