مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:552023-05-29پزشكي

ابراز نگرانی از شیوع مصرف قلیان در استان کرمان


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه متاسفانه شرایط مصرف قلیان در استان کرمان مناسب نیست، گفت: در ایران یک چهارم آقایان و یک بیستم خانم ها سیگار مصرف می کنند و در مجموع 14 درصد مردم این مشکل را دارند.

- ایسنا/کرمان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه متاسفانه شرایط مصرف قلیان در استان کرمان مناسب نیست، گفت: در ایران یک چهارم آقایان و یک بیستم خانم ها سیگار مصرف می کنند و در مجموع 14 درصد مردم این مشکل را دارند.

  نوذر نخعی پیش از ظهر امروز هشتم خردادماه در نشست خبری به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات اظهار کرد: احتمال اعتیاد در صورت مصرف سیگار نسبت به سایر مواد بیشتر است و ترک سیگار بسیار سخت تر از سایر مواد مخدر است.

او از تاثیر دوست بر بچه ها سخن گفت و افزود: هرچه آگاهی مردم بالاتر برود، کمتر به مواد مخدر روی می آورند.

استاد پزشکی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ایران جزء کشورهایی است که میزان مصرف دخانیات در آن در حد متوسط است و مصرف سیگار در استان کرمان شاید نسبت به شمال غرب کمتر باشد اما نباید به خواب برویم.

وی با بیان اینکه متاسفانه شرایط مصرف قلیان در استان کرمان مناسب نیست، افزود: در ایران یک چهارم آقایان و یک بیستم خانم ها سیگار مصرف می کنند و در مجموع 14 درصد مردم این مشکل را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی از شیوع مصرف قلیان در استان کرمان

ابراز نگرانی از شیوع مصرف قلیان در استان کرمان