مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:202023-05-29سياسي

شهدای دانشجو سنگر جهاد را عالمانه برگزیدند


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای دانشجو سنگر جهاد و شهادت را عالمانه و از روی انتخاب برگزیده و در این مسیر جانفشانی کردند.

- اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدای دانشجو سنگر جهاد و شهادت را عالمانه و از روی انتخاب برگزیده و در این مسیر جانفشانی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در اجلاسیه شهدای دانشجوی استان اردبیل اظهار کرد: شهدای دانشجو با عظمت تمام در جبهه های حق علیه باطل حاضر شده و از این مرز و بوم و ملت ایران به شایستگی دفاع کردند.

وی مزین شدن استان اردبیل را به وجود 55 شهید والامقام دانشجو یادآور شد و تصریح کرد: این اجلاسیه که در حقیقت در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و 400 شهید استان اردبیل در حال برگزاری است، پاسداشت یاد و خاطره دلیرمردانی است که در عرصه عشق ورزی، شجاعت و شهامت این مرز و بوم افتخاری ماندگار کسب کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شهدا در حقیقت با مشعل داری مسیر عزت و عظمت این ملت راه را برای همه ما نشان دادند تا اگر کوچک ترین عقب نشینی از این مسیر داشته باشیم، دشمن جرأت بیشتری پیدا کرده و نظام ما را با تهدیدهای مختلف روبه رو خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دانشجو سنگر جهاد را عالمانه برگزیدند

شهدای دانشجو سنگر جهاد را عالمانه برگزیدند