مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-16اقتصادي

مدیرعامل آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران نداریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: امسال سال خشکی بود، به طوری که 44 درصد بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت کمتر ثبت شد، - مدیرعامل شرکت آبفای تهران گفت: در تهران قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی وجود ندارد و آب با بالاترین کیفیت استاندارد ملی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محسن اردکانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: امسال سال خشکی بود، به طوری که 44 درصد بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت کمتر ثبت شد، ولی ما خودمان را آماده کرده بودیم بهترین خدمت را به مردم استان تهران ارایه دهیم.

وی ادامه داد: در عین حال دچار حادثه بی سابقه ای شدیم، کوه ریزش می کند و بر اثر بارندگی و مسیر جریان آب از سد کرج به سمت تهران که 20 درصد آب شهر تهران را تامین می کند مسدود شد، طبعا باید 20 درصد آب شهر قطع می شد، اما با اقداماتی که انجام شد تاثیرات آن به چهار درصد شهر رسید.

اردکانی افزود:مدیریت کردیم تا در بعضی از نقاط کمبود فشار باشد و طبقات هم کف آب داشته باشند، ولی بعد از مدت سه روز این مسیر باز شده و اکنون آب کاملا به سمت تصفیه خانه ها جریان دارد و عموما دیگر قطعی آب به دلیل کمبود منابع آبی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران نداریم

مدیرعامل آبفای تهران: قطعی آب ناشی از کمبود منابع آبی در تهران نداریم