مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-10بين الملل

توان دفاعی تایوان با «فناوری های جدید» تقویت می شود


رییس جمهوری تایوان امروز (شنبه) گفت، تایپه به دنبال تقویت ظرفیت های دفاعی خود با فناوری های جدید است و افزود: تقویت تایوان کلید حفظ صلح است.

- رییس جمهوری تایوان امروز (شنبه) گفت، تایپه به دنبال تقویت ظرفیت های دفاعی خود با فناوری های جدید است و افزود: تقویت تایوان کلید حفظ صلح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، تسای اینگ ون، رییس جمهوری تایوان با وعده اینکه دولتش سیاستگذاری ها برای امنیت دریایی و مرزی را پیگیری می کند، گفت: هرچه تایوان امن تر باشد، جهان جای امن تری خواهد بود.

اظهارات تسای اینگ ون در پی افزایش تهدیدهای نظامی چین مطرح شده چون پکن، تایوان را یک استان جدا شده می داند که اگر لازم باشد با زور آن را تحت کنترل خود در خواهد آورد.

در جریان مانورهای امروز ماموران امنیتی تایوان نشان دادند که چطور از این جزیره در مقابل آنچه فعالیت های تروریستی در دریا خواندند، محافظت می کنند.

تایوان و چین در سال 1949 و در پی جنگ داخلی که به کنترل حزب حاکم کمونیست چین بر این جزیره پایان داد، از یکدیگر جدا شدند.

پکن همچنین از زمان روی کار آمدن تسای اینگ ون در سال 2016 تلاش هایش را برای اعمال فشار بر تایوان و جلب نظر متحدان دیپلماتیک این جزیره تشدید کرده به طوریکه در مارس سال جاری میلادی، هندوراس روابط رسمی خود را با پکن برقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان دفاعی تایوان با «فناوری های جدید» تقویت می شود

توان دفاعی تایوان با «فناوری های جدید» تقویت می شود