مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 12:452023-05-30اقتصادي

آذربایجان غربی روستای بدون برق ندارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: در بحث انتقال برق مشکلات داشته و وضعیت مناسبی نداریم اما با این وجود هیچ روستای بدون برق در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طاهر کیامهر ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در بحث تولید برق شاخص ها مثبت است و میانگین قدرت تولید برق استان 1700 مگاوات است، اظهار کرد: 67 درصد از مشترکین برق استان کم مصرف بوده و الگوی مصرف را رعایت می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در پیک بار مصرف از 700 مگاوات به 1400 مگاوات رسید با این وجود نسبت به مدت مشابه سال قبل خود کاهش مصرف را در زمان پیک مصرف شاهد بودیم، افزود: در سال گذشته 12 هزار و 500 لامپ کم مصرف در سطح استان با اعتبار 48 میلیارد تومان نصب شده است.

کیامهر با اشاره به اینکه از سال گذشته اصلاح شبکه برق رسانی را شروع کردیم، اظهار کرد: تاکنون 1200 کیلومتر از خطوط مسی به کابل خود نگه دار تبدیل شده و دراین حوره رتبه اول کشور را داریم.

وی با تاکید به اینکه در سال گذشته 461 میلیارد تومان برای تبدیل خطوط مسی در استان هزینه شد، خاطر نشان کرد: امسال در صورت تأمین اعتبار 3 هزار کیلومتر از خطوط مسی استان به کابل خود نگه دار تبدیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی روستای بدون برق ندارد

آذربایجان غربی روستای بدون برق ندارد