مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-21حوادث

کشف جنایت در پی کشف جسد در تویسرکان


فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف پرونده فقدان منجر به جنایت در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: پس از دستگیری قاتل، جسد فرد مفقود شده در منطقه ای بیابانی کشف شد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف پرونده فقدان منجر به جنایت در این شهرستان خبر داد و اعلام کرد: پس از دستگیری قاتل، جسد فرد مفقود شده در منطقه ای بیابانی کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا نوری در توضیح این خبر گفت: در 27 اردیبهشت سال جاری خانواده ای اهل و ساکن روستای سیدشهاب با مراجعه به پاسگاه انتظامی سیدشهاب شهرستان تویسرکان به مأموران اعلام کردند که مرد 40 ساله ای چند روزیست از خانه خارج شده و تاکنون مراجعه نکرده و تلفن همراهش نیز خاموش است.

وی بیان کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد ، پلیس آگاهی شهرستان برابر اظهارات خانواده وی که بیان کردند فرد گمشده با فردی که در یکی دیگر از روستاهای شهرستان زندگی می کند، دوست بوده و با وی رابطه خانوادگی داشته است و آخرین بار با وی در تماس بوده و به قصد ملاقات با وی از خانه خارج شده اما پس از آن دیگر هیچ خبری از او نداریم مشغول رسیدگی به پرونده شدند.

نوری اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با بررسی این اظهارات و انجام تحقیقات میدانی و بهره گیری از اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جنایت در پی کشف جسد در تویسرکان

کشف جنایت در پی کشف جسد در تویسرکان